Herinneringen aan 2009!!

Kan terugkijken op een mooi loopjaar en daar is genoeg over te lezen in mijn verschillende verhaaltjes. In dit blogje geen foto’s van mijn wedstrijden, maar van dingen die mij herinneren aan een geweldig 2009.

Nanoukiris_008De medaille voor schaatstocht met schone zus. Sinds jaren weer op de schaats, eerst beetje geoefend op het water hier voor het huis. Maar al snel smaak te pakken gekregen en tochtjes gaan maken. Met de kerst naar de film ‘de Hel van 63 geweest’ een erg mooie film en ook de meiden vinden het schaatsen super en regelmatig zijn we te vinden op de ijsbaan in Haarlem.

Zou leuk zijn als we in 2010 ook weer tochtjes zouden kunnen maken op natuurijs.

Nanoukiris

Deze trofee van Bjorn voor mijn marathon prestatie van 2008, gekregen in Schoorl, waar ik weer vele, voor mij dan, nog onbekende bloggers heb ontmoet. Het was de eerste keer dat ik in Schoorl liep, een ontzettende mooie omgeving en geweldig weer, we hadden schitterend weer.

Ook in 2010 staat Schoorl weer op de agenda en kan er lekker gegeten worden in onze roparun-villa. Begin volgend jaar gooi ik nog even onze actie’s op mijn blog.

Nanoukiris_012 Mijn 40 jaar beker, waar ik elke ochtend mijn yoghurt in schenk, ook als herinnering aan een geslaagd feestje. Gevierd met familie en lieve loopvrienden.

2010 word weer gewoon gevierd met een vriendinnenochtend.

Nanoukiris_003 Hindelooper theedoos, nu in gebruik als koffiedoos maar staat leuk op het aanrecht. Met de boot naar toe gevaren in het mooie hemelvaart weekend, 10 rondjes van 1 km door het dorp uiteindelijk werd er 1 rondje minder gelopen en was er een hilarisch uitreiking van de prijzen door chefkok Joop Braakhekke, die geen idee had wat hij aan het doen was.

In 2010 weer? Weet niet waar de boot heen vaart en dat is altijd een leuke verrassing, de loopschoenen gaan altijd mee.

Weekendje_leeuwarden_badkuipje_779

Samen trainen voor de RoParun, een wens van mijn vriendin om die te lopen kwam uit en met mooie interval schema’s van Tiny werd er elke donderdag getraind, elke week een ander mooi schema met koffie erna die soms langer duurde dan de training maar dan kon Yolanda ook weer wat zeggen.

Ze is nu even uit de running maar hopelijk kunnen we in 2010 weer eens samen lopen. En net gehoord dat het stapje-voor-stapje beter gaat.

Nanoukiris_005_2De medaille van de Roparun, iets ongelooflijks geweldig om aan mee te mogen doen. Iets doen wat ik graag doe -> hardlopen, voor een goed doel -> ‘trachten leven toevoegen aan de dagen waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven’. Samen met team RTZN hebben we hier een schitterende prestatie neergezet,

Inmiddels zijn we alweer bezig met de voorbereidingen voor 2010, met een paar geweldige nieuwe teamleden!!

WeblogshirtEn deze foto, van John geleend, is van het alom bekende weblogger shirt een geweldig initiatief van Lxe9onie en John voor het Be More project.

Daar komt in 2010 een mooi vervolg op.

Nanoukiris_010 Had een foto willen doen van de handschoentjes van Marcel die mij herinneren aan eindelijk weer warme handen. Maar de ijsbeer staat toch voor de Berenloop, dit blijft een geweldig weekend (de eerste keer samen met Ramona en de Plantaris daarna een jaartje met alleen Ramona en de laatste twee jaren met het hele gezin, een leuke marathon op een super mooi eiland om te lopen, vooral mijn ontmoeting op een km of 20 met team Albrandswaard. De dames en heren waren geweldig om mee te lopen/fietsen.

Toen ik thuis voorstelde dat dit jaar de laatste keer zou zijn klonk er toch wat protest en wie weet staat deze in 2010 toch weer op de planning.

CollectebushartstichtinEen mooi doel van Jacqueline, deze werd weer een stukje zwaarder tijdens mijn laatste wedstrijd van 2009, Linschotenloop. Waar het een gezellig gebeuren was met veel webloggers en andere lopers, veel PR’s werden gelopen en gezellig werd bijgekletst.

Volgend jaar weer? Echt wel, op zo’n snel parcours wil ik ook wel eens zien of mijn PR er aan kan.

Als laatste wil ik iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties van het afgelopen jaar en zie jullie graag allemaal weer in 2010. De  allerbeste wensen voor 2010 dat het voor iedereen een mooi, gezond en sportief jaar mag worden.

Veel liefs Claudia.

22 reacties
  1. Arnold zei:

    Hoi Clau,
    Heel mooi verslag van wat je (wij) in 2009 allemaal hebben meegemaakt.
    Maar nu snel mij reactie afmaken want anders lukt het mij niet om als 1e een bericht te geven, meestal zijn het andere lopers die binnen 1 a 2 minuten reageren.
    Voor iedereen de beste wensen en een goed nieuwjaar.
    Arnold (de man van)

  2. hans zei:

    een mooi overzicht en veel meegemaakt. een mooie jaarwisseling en een gezond en sportief 2010 toegewenst voor jou en je gezin… en…. ik denk in 2010 wel weer een p,r, voor jou op de marathon.

  3. Martin zei:

    Mooi jaaroverzicht heb je gemaakt. Ik wens je ook een goedlopend 2010!

  4. M@urice zei:

    Aan 2009 houd je dus een heleboel mooie herinneringen over! Ik hoop dat het in 2010 niet anders zal zijn. Daarom al wat wenselijk is voor 2010!

  5. Tiny zei:

    En het mooie van dit verslag is dat ik een paar van die momenten met je mocht meemaken. En die momenten worden het komende jaar er niet minder op denk ik. Alle goeds voor jou en je familie gewenst Claudia!!

  6. WendyW zei:

    Mooi verslagje!!! Beste wensen voor 2010!!

  7. Ruud zei:

    Mooi verslag en het was een mooi jaar voor je en ik vond het leuk je op de valreep (Linschoten) ook eens te ontmoeten.
    Wens je en de jouwen ook een heel mooi 2010 toe met uiteraard vele gezondheid en mooie prestaties.
    Groet, Ruud

  8. Ik wel heel laat maar wens je tussen het olie bollen eten alvast de beste wensen voor 2010.

    Een goed voornemen van mijn kant zal zijn om je tussen mijn feeds te zetten 🙂

  9. Ronald zei:

    Hoi Claudia, 2009 is zo te lezen een superjaar voor je geweest! Wat heb je een origineel jaaroverzicht gemaakt. Het is altijd leuk om je even te zien en te spreken bij de diverse wedstrijden. Je bent altijd bescheiden maar ondertussen zet je bij het hardlopen met regelmaat superprestaties neer. Ik heb daar grote bewondering voor en ben er van overtuigd dat 2010 jou weer hele mooie (hardloop)prestaties zal gaan opleveren. Ik hoop dat ik daarbij ook volgend jaar een paar keer getuige van mag zijn. Ook namens Miranda en de kids wens ik jou, Arnold, Iris & Joyce een hele mooie jaarwisseling en een heel gelukkig, sportief en succesvol 2010 toe.
    Het allerbeste voor het nieuwe jaar!
    Ronald x

  10. Ha Claudia;
    vanaf de singel wens ik jou en je familie en natuurlijk Bram een héél goed en bruisend 2010! Dat het maar net zo’n succesvol jaar mag zijn als het afgelopen jaar!
    Lekker lopen en genieten van alle andere mooie dingen van het leven!
    Groeten van Angeline.

  11. John zei:

    Een leuke terugblik op een succesvol 2009. Een gezond, liefdevol en succesvol 2010 voor de hele familie.
    Hopelijk spreken en zien we elkaar nog regelmatig in 2010.

  12. Leuk jaar overzicht zo met de “herinneringen”.
    Bedankt voor het promoten van de HarTlopende webloggers actie. En voor jou ook een gezond en fantastisch mooi 2010.

  13. John zei:

    Een jaar om jaloers op te zijn, zoveel successen. En nu op naar 2010..vanzelfsprekend heb je al een wedstrijd in Zeeland geboekt 🙂 Een gelukkig, gezond en sportief 2010. Tot in Schoorl.

  14. Rich@rd zei:

    Hey Beerinnetje,
    Wat een geweldig leuk bedacht overzicht zeg.
    Ik heb het ook in overweging genomen om het te doen maar miste de trofeeën in mijn kast;-)
    Maar Gelukkig Nieuwjaar en hopen dat hij weer net zo mooi zal zijn als 2009.
    Liefs het Leeuwtje

  15. Petra zei:

    Mooi verslag Claudia. Helemaal jouw stijl.
    Een prachtig 2010 gewenst voor jou en je gezin. Dat je vele hoogtepunten mag beleven op divers gebied.

  16. Mooi overzicht op een andere manier weergegeven. Leuk. Vond het erg leuk je een aantal keren te ontmoeten. Gaan we vast nog wel een paar x overdoen in 2010 bij een of ander loopje. Mooi loopjaar! Op naar 2010! Wens jet het allerbeste toe met vele, probleemloze loopkilometers.

  17. Ronald zei:

    Als ik het zo zie dan zien we elkaar wss pas weer bij de Zuiderzeemarathon.. 😉
    Ik wens je een heel goed 2010!

  18. GertN zei:

    Een heel goed 2010 met veel loopplezier!

  19. Rinus zei:

    Een prachtig jaar voor je geweest en zeker mooie hoogte punten.
    Je 40 ste verjaardag was prachtig en van genoten.
    De ROPArun zal weer super voor je zijn.
    Ga je zeker tegen komen en zag al day je naar de Kustmarathon gaat!..(ik ook).
    Nu lekker genieten met de familie en super dat ze je zo steunen.
    Groet Rinus.

  20. De beste wensen voor het nieuwe jaar…..Veel loopplezier

  21. Léonie zei:

    Ik wens je een onwijs mooi jaar toe met zo mogelijk nog snellere tijden en mooie loopjes. Respect voor je strakke tijden keer op keer, ik ga goed van je afkijken zodat ik later als ik groot ben net zo goed word als jij……

  22. Pim zei:

    Leuk om je jaaroverzicht met deze plaatjes vorm te geven. Was een mooi jaar, iets om 2010 op verder te bouwen!

Plaats een reactie